keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Asiaa hiuksista.

Tein tosiaan silloin yks päivä ite sitä lihasosetta joten tässä siitä kuvaa mitä sain aikaan.



Sitten kuvaa minusta :P


Mulla on siis hiuksissa suoravärillä värjätty tuo punainen joka oli siis purppura alunperin. Väri on Crestolin fantasy color gloss sarjan funky purple. Mun hiuksissa tuo vaalea osa on ihan synteettinen klipsipidennys. Se on kyllä hankalaa ku on siis ns barbitukkaa... eli samanlaista keinokuitua ja mennee iha takkuun. Mulla on myös Remy-aitohuis vaalea klipsipidennys jota harvemmin käytän.
Hiuksia en hoida mitenklää erityisemmin. Yleensä mun on pakko harjata hiukset kosteana, vaikka sitä ohjeistetaan ettei sais kun ne venyy ja paukkuu ja katkee, mut en saa niitä muuten selviksi ja se onnistuu mulla hyvin kosteina.
Hiuksiani vaalenna joko Garnier nutrisse värinpoistolla tai Schwarzkopfin Blonde sarjan vaalennusaineilla.

Käytän myös hopeashampoota, joka minulta poistaa keltaisuutta ihan hyvin, mutta jättää myös hieman harmahtavaksi hiukset. No en tiiä haittaako se silti mitään.

Tällähetkellä mulla on tuo Blonde sarjan ice blonde vaalennusaine paketti ja pitäisi alkaa hiuksia värjäämään.
Lauantaina olisi kihlajaisiin meno, joten pitäisi saada hiukset kuntoon.
Nuo mun hiukset on alta ruskeat, joten se saapi ehkä sinne myös jäädä. Ostinkin vaan yhden paketin tuota vaalennusainetta, Joten se ei varmaankaan edes riitä mun hiuksiin koko päähän. Saatanpa laittaa sitten uutta kuvaa tänne kun olen saanu värjäyksen suoritettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti