sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Meidän perheestä...

Esikoisen synttärijuhlat vietetty ja oli kiva päivä. Sai hienoja lahjoja. Virtaa pojalla riitti. Kakkukin oli mieluinen vaikka hän söikin sokerikuorrutteen ja kermat vaan XD .

Kerron nyt jotain meidän perheestä. Eli minulla on vuokrakämppä jossa siis kirjoilla minun lisäksi esikois poika sekä vauva. Esikoisen isä asuu samalla paikkakunnalla ja samoin vauvan isä. Kummankin kanssa on yhteishuoltajuus. Vauvan isän kanssa olemme ns. yhdessä ja vietämme aikaa hänen luonaan. Olemme hieman rempanneet hänen taloaan pikkuhiljaa. Mukana on ollut sukulaisia ja ystäviä myös apuna. Pieneksi tämä kyllä meille on käynyt oikeastaan heti, kun tässä on vain 2mh.

Välillä olo on etten oikein tiedä mitä haluan, mutta jospas se tästä.

Vauvan isällä on vakituinen työ mutta minulla ei ole. Toivottavasi sellaisen saan joskus. Ammatti minulla kyllä on.

Olen suunnitellut että voisi ensikesän olla kotona kotihoidontuella. Minulla loppuu keväällä vanhempainrahakausi ja haluan toki olla kotona näkemässä vauvani ensi askeleet. Sitten voisi palata työelämään. Välillä kiinnostaisi opiskelutkin, mutta toisaalta ei kyllä jaksa ehkä silti.

Pitänee lähteä keittämään vauvan tuttipullot ja laittamaan valmiiksi herätystä varten maidot pulloihin jääkaappiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti