tiistai 1. tammikuuta 2013

Joululahjapostaus

Joulupukki toi mulle tällaisen ihanan kaulakorun. tykkään paljon.











Sain myös lahjaksi kaksi tuoksua joista aiemmin olen käyttänyt JLo tuoksua ja pidin siitä tosi paljon, eli on yksi suosikeistani.
Tuo Yvesrocherin tuoksu on varmaankin aika uusi. Tykkään siitäkin.










Yves Rocherin meikkipalettipakkaus. Tässä on tuossa ylhäällä kaksi kuvaa joissa meikit ja niissä käytetyt värit alapuolella :) Olen tätä muutamia kertoja käyttänyt ja mielestäni ihan hyvät nuo luomivärit.









Olen jonkinverran tutkinut sukuani ja pukki olikin tämän asian muistanut, eli sain tällaisen kivan kirjan jossa on vinkkejä suvun tutkimiseen.









Jee sain sähköhammasharjan! Tätä olin odottanu jo aikaisempana jouluna mutta hyvä kun nyt edes sain.











Ihanan vihreä mariskooli-malja, jossa saamiani joulukarkkeja :)


Tässäpä osa tämänvuoden lahjoistani. Oon mä tainnu olla melko kiltti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti