tiistai 4. joulukuuta 2012

Synttärit.

Joo eli minä täytän vuosia.. kääk. Ei kyllä tunnu päivääkään 18v vanhemmalta, mutta näin vaan on :P
Vauvan isä teki mulle synttärikakun alusta asti :) ainu että mä leikkasin kakun osiin ja raastin valkosuklaan.
Ite olen kakkuni tehny jo vuosia että kiva välillä näinki.

Kuunnelkaahan Jouluradiota! Meillä kuunellaan nettiradion kautta yleensä kauneimmat joululaulut kanavaa tai pikkujoulu radiota.

Eilen kävin hakemassa joulukortteihin postimerkit, eli ne pitäisi käydä laatikkoon nakkaamassa. Muutamat kortit me käydään itse viemässä.

Ihanaa kun viimein on tullu edes vähä lunta ja on oikee pakkanen. Täällä meillä tänään -18.5 astetta. Ennen oli aina kunnon lumi kinokset näin mun synttäreiden aikaan ja nyt niistä ei ole ollu muutamiin vuosiin tietoakaan näihin aikoihin. Hyvä kun edes maa on valkoinen.

Odotellaan lasten kanssa vieraita meille  kakkukahveille. Mitähän saan lahjaksi... En varmaan mitää suurempaa mutta en ihmeempiä ole ikinä toivonutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti