maanantai 3. marraskuuta 2014

Liitoskivut.

Minulle on ilmaantunut ihan järkyttäviä liitoskipuja. Sohvalta ei meinaa päästä ylös kävelemään kun vihloo ja särkee tuonne häpyluulle missä siis liitoskohta on ja vasemmalle jalalle ei meinaa pystyä astua ollenkaan. Jonkin ajan kuluttua kyllä vertyy mutta aluksi kipu on sietämätöntä. Minulla on ollu raskauden puolivälistä jo tuo liitoskohta painelu herkkä, kun on mitattu sf mittaa mutta ei muuten liikkuessa muutakuin kylki pistoksia ja repäisyjä joskus. Luin että voisi ottaa Panadolia niihin kipuihin mutta kun minulla ei jomota ja särje kuin liikkeelle lähtiessä ja sitten katoaa niin ei siitä olisi mitään hyötyä. Eipä tässä ole enää kuin hieman päälle viikko laskettuun aikaan, eli saas nähdä pääsenkö sinne asti näiden kipujen kanssa. Itse toivon että päästään laskettuun aikaan. Aiemmat raskaudet on menneet yli ajan.

Vauvan kaukalon telakka on autossa valmiina ja kaukalokin testattu että siihen osataan vielä laittaa oikein. Tuttipullot ja tutit pesty ja steriloitu.
Lisäsin vielä sairaalakassiin huulirasvan mukaan.
Jalat on melko turvoksissa jo aamusta edelleen. Perjantaina kävin hakemassa B-vitamiini lisää apteekista sekä viimeisen resepti pakkauksen Maltofer rauta tabletteja. Olen niistä tykännyt kunne saa ottaa ruokailun yhteydessä, eli huonoa oloa ei tule samoin kuin minulle tuli obsidanista esikoista odottaessani. Oksensin monta kertaa silloin aamupäivällä rautalääkkeestä johtuen.

Saas nähdä käynkä kirjoittelemassa enää ennen synnytystä. Huomenna tosin on vielä neuvola päivä, että kirjoittelen jos siellä jotain ilmaantuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti